The Stig-Helmer story!

Ngt att vill ögonen på? Nja, snarare till!
Inte lätt att hålla ögonlocken uppe där inte!
Men men, nu har man sett den åtminstone. Inget jag rekommenderar, men som så mkt annat så ligger ju även detta på individnivå, det som är kääääs för mig, kan ju vara toppen för någon annan! Så gå å se den för guds skull ;)

Nybro Open är i full gång!
Under dagen har man sålt lite halva potten och programblad!
Spanade ett par matcher, en del lag var helt ok, en del hade mer att önska! Så är det ju alltid! :)

Provade även på att sitta på den berömda VIP-läktarn! Festim, jag och Ohlssons ungar!
Fler ville gå i våra fotspår och sitta mer "bekvämt" men då fick vi köra bort dem, eller vi och vi, JAG!
Så det slutade med att ingen satt där, lika bra det, mindre å städa sen!
Sen att Ohlssons fru feltolkade mig en aning får jag väl ta på mig, de kunde suttit kvar där, de jobbade ju trots allt där uppe! Men när det kom mer "löst och ohängt" folk kände Festim å jag att vi var tvungna att handla! (Festim på avstånd)
Fel eller rätt?
Funktionärsplatser??

På söndag går vi in i turneringen! 4:e raka??

Paaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0