Jag undrar om jag någonsin kommer iväg?

Från Nybros omklädningsrum!!
Det har varit en del turer kring mina tjänster både inför i fjol (11) och så även i år! (2011/2012)
Men på ngt vid dras mina ben alltid tillbaka till de omklädningsrummet som har bättre standard än en del allsvenska lag. Så är det faktiskt!
Alla som är ngt sånär "fotbollskunniga" begriper att varje spelares dröm är att få uppleva nån form av elitspel eller åtminstone träning med de "stora" grabbarna! Jag har varit på gång, både FFF och skånes KFF, men inget har blivit till verklighet! Å faktum är mina vänner att det gäller att leva i den verklighet vi är i just nu!
Just nu sitter jag i Nybro, tidigare än alla andra, (precis som vanligt) jag ska ut å löpa en sväng innan mötet!
Det är min verklighet just nu, å i den kör jag 100% precis som vanligt!

Jag älskar att vara i Nybro, det är ett härligt gäng!
Inget ont som har ngt gott med sig!!!

Skjut snygg bild för övrigt ;)

Paaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0