Utseende

Det är något som vi alla bär med oss.
Nu har bloggen fått ett nytt utseende, det är bara för att bevisa att jag kan ändra. nget jätte klurigt egentligen, iaf inte för den som är van, för "oss" andra kan det vara lite knivigare. Hur som haver, jag låter det vara ett tag. Egentligen är jag ju utav den sortens människor som vill att allt ska vara som det brukar vara! Så vi får väl se =)

Idag har man jobbat lite igen, härligt härligt! Träffade på den nya rektorn också, det verkade vara en trevlig man i sina bästa år.

Nu är det snart dags för träning, sitter och inväntar Växjö-folket! Folk och folk, de åker åtminstone därifrån!!
Idag har jag mina aningar om att det kommer bli lite passningar och kvadratspel, min förhoppning är iaf så.

Ikväll möter tar Skruv emot Älghult, glasbruks-drby. Det är ju några såna i 6:an. Hoppas de vinner så klart!
Imon lirar Lessebo emot Lindås/Långasjö. Den store, reslige, fantastiskt vackre och helt underbare Henrik Folkesson kommer med sitt gäng till Lessebo IP, undrar om han har några taktiska drag på gång, det behövs, Lessebo såg riktigt heta ut på träningen igår. Jag vet, jag var ju där!!!! =)

Aha, trion jag har skrivit om någon gång, Ahonen, Petersson, Andersson, vi som skulle pratat fotboll ihop på Gröndal "splittras" ytterligare. Jag skrev tidigare om att Ahonen stänger ner sin blogg. Nu gör Kristianstads-Lisa likadant!
Nu är det bara jag kvar, det känns ju sådär. Nu blir det inte lika kul att ironisera om varandra längre. Jag får ju inga svar. Om vilket lag som är snyggast tex? Ajajaj.
Lisa kommer väl starta upp en mer personlig blogg om jag har hört rätt. Ahonen kan nog inte hålla sina fingrar i styr speciellt länge. Han har för mycket synpunkter som han måste få utlopp för i någon form. Så jag väntar glatt!!!! =)

IFK Kalmar bloggen kommer leva vidare på Barometern, jag har min föraningar om vem som skall ta över. En kapten kanske? Det är bara en teori jag har.
Vi faaa väl sii som vi säger i Lessebo.

Paaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0