Torsdag å ny app!!!

Det är torsdag och jag har laddat ner en ny "app" till min telefon!
Nämligen en bloggapp! Vilket skall gynna mitt bloggande, det måste väl vara utav den anledningen skaparna har tänkt sig! Och jag liksom så många andra måste ju ständigt och jämt vara tillgängliga på alla dess vis, så varför inte även på bloggen!

Så det ska bli intressant å se hur text och bilder tar form i en sån här konstellation!

Vad ska vi beröra idag?
Det är höst å det är helt underbara dagar! Åtminstone när solen är framme, löven har skiftat i färg och går i alla tänkbara nyanser! Eller inte alla kanske, men vackert är det! Om man nu gillar detta så har man ju haft en helt fantastisk dag idag! NJUT!

Klart är att!
Lessebos båda tränare säger tack och god natt för denna gång!
De har på ett par år "fått" Lessebo att bli ett (iår) topplag och tampas om kval uppåt i stället för åt det så trista hållet, NER!!
Hårda träningar med ödmjukhet i grund och botten har tagit dem till toppen ;)

Nu sitter man här hos kaggen å kollar lite TV!
Imon är det kort dag på jobbet, SKÖNT! Lite go mat på eftermiddagen och träning på kvällen, go dag! :)

Paaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0