I tråkiga tider!

Så ska jag försöka sprida lite positivism!

Man kan glädjas åt:
-Att efter tråkiga tillställningar går vi mot ljusare möten. Med det menat att saker och ting löser sig alltid, kanske inte på så vis som man egentligen önskar, men det kommer alltid en slutpunkt. Då är det upp till var och en att göra vad man känner för, allt blir alltid så bra som man gör det!
- När ord blir till handling, då är man långt kommen!
- Det är CL på tv idag igen, alla ljusglimtar man kan hitta gör att allt som känns tungt börjar så sakteliga bli bättre!
-Blåvitt har hämtat in ett 2-0 underläge!!!
- Teknikens värld får er att hitta hit! Väldigt positivt!

Vad har hänt denna lediga dag?
Jobb till kvart över 4!
Har haft finbesök av 2 unga herrar, mycket trevligt! Visade dem hur man spelar kort!
Åkte därefter till E-boda och där är jag nu.
För att utöka mitt sociala umgänge gäller följande. Stänga av datorn, sjunka ner i soffan luta mig mot min käraste och bara njuta utav henne och fotbollen.
Vi tar det så, positivt får vara kvällens ledord! Det finns mycket positivt kring oss, det gäller att uppmärksamma det!
Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0