Henriksson vs Hånger!

Det är ju inte riktigt hela sanningen men han gjorde iaf 4 mål och blev på så sätt stor matchvinnare!
Som ni förstår var jag och kollade på Lindås/Långasjö mot Hånger. En div 4 som hade en hel del fotbollsgodis.
Förutom Linus Henriksson (som är så söt, som godis) så var Johan Gunnarsson med och leverarade goa passningar och stenhårda brytningar! En annan favorit är Victor Karlsson, en utav 3 kämpar i backlinjen, det är en smart herre när han spelar fotboll måste jag säga.
Och som grädde på moset i all söthet har vi deras tränarstab är det inte socker så vet jag inte!!!!!
DASK_90 var oxå med, han styr alla med en järnhand, dock inte lika söt ;)

Har även besökt Emmaboda marknad, där inhandlades lite bröd och bullar. Rätt så skapligt med folk, det sägs att det har gått tiktigt bra med biljettförsäljningen till karusellerna!!!
En del godisstånd fick sig ett klirr i kassan när en stor man från Lessebo kom besök, de gladdes så pass att de försäkrade om att återkomma till marknaden även nästa år, om även kunden gjorde det! Ett fast handslag blev det, så Emmabodaborna kan vara lugna och trygga även nästa år. Åtminstone vad gällande godis försäljning!

Åkte efter detta till Nybro för att tvätta min bil, det behövs kan man säga! Den blir skitig av att rulla på vägen. Jävligt logiskt om man tänker efter. Lika logisk var inte "Gör Det Själv" hallen. Men det är en annan historia!

Efter det tränade jag lite lätt, kände på bollen och körde även lite mage och rygg! Skönt att röra på sig!

Lite resultat från våran serie!

Färjestaden-Lyckeby 3-2
Växjö BK-Berga 4-2
Rydaholm-Sillhövda 0-2
Moheda-Alstermo 3-1

I övrigt:
Daniel Ahonen har startat upp en blogg, hade varit intressant och få åtkomst till adressen, se om han är lika utvecklad som sin far inom denna värld!
Cassa som hon vill bli kallad levererar inlägg på barometern, hennes inledande texter har handlat mycket om hur folk har hittat dit eller ej och om de återkommer! Hon har en stor mantel att axla, men det klarar hon!
Cassas IFK Kalmar drar till Qbik imon!
Öster-dam förlorade mot Tölö med 3-0 idag, ajajaj!

Jag lämnar över ord och bild till nån annan ikväll. Imon är det Ryssby hemma! 17:00.

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: MA

http://danielahonen.bloggo.nu/

2011-09-11 @ 10:49:56
URL: http://danielahonen.bloggo.nu/
Postat av: Empo

Tack Markku, jag väntade dig!

2011-09-11 @ 11:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0