Inlägg!

De inlägg som skulle ut på tapeten igår hamnade nån helt annastans i cyberrymden! Tekniken var inte med mig, och det jag skrev om var som så många ggr förr, knappt läsvärt!!!

Vi har haft en del provspelare under veckan. Jag skall här inunder skriva ett par rader om var och en.
Och för att vara som alla andra när man väljer att skriva om tilltänkta nyförvärv så kommer det ju enbart vara lovrod ;)

Håll tillgodo!

Linus Henriksson:

Sniper som skjuter på allt och alla, eller iaf i nätet. Dyker läget upp är han inte sen att trycka in bollen!
Fast visst, lika många mål som mig har han inte gjort i veckan ;)

Johan Gunnarsson:

Speldirigent som har högerfoten som sitt främsta vapen, äter han tillräckligt med mat så han oprkar springa är det en go spelare!! =)

Daniel Serell: 

Lång, reslig, snygg mittback!! Ord är överflödiga. (Han själv säger ju aldrig nåt)

Mattias Karlsson

Ungtupp som är lika hård som sin far, en framtidsman!! 

Oliver Bergman:

En varelse i mål, vi som "begriper" oss på fotboll vet precis vad jag menar ;)

William Nimbs:

En bolltrollare som verkar ha huvudet på skaft, han tyckte nämligen att vi hade/har tekniska mittbackar (Kolaj o Jag). OJOJ!!

Anton Malmquist:

Stor, stor forward. HÄNSYNSLÖS!!!
 
Robban Jonsson:

Snabb och explosiv målvakt, sköna rörelser!
___________________________________

Idag, Österdam vann tämligen enkelt med 6-0 hemma mot HOVÅS-BILDAL, damfotboll när den är som bäst!!!

Paaaaaa återseende// Empo 

Kommentarer
Postat av: Robban

"Sköna rörelser", tackar man tackar det var något nytt! ;)

2011-10-28 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0