Snabbköpskassörskan!!

Idag var det dags för en ny samhällsfråga, tanken var åtminstone så. Jag väljer dock att hålla på den karamellen i hopp om att ingen annan kommer ta upp det innan jag gör det! =)
Jag satte mig nyss i soffan, kom hem sent från träningen idag! Tröttheten går igenom hela kroppen, så även fingrarna! Därför tänker jag inte sitta och ordbajsa en massa, det får bli till ett senare tillfälle. En liten topplista över dagen tänker jag printa ner i alla fall!!



Topp 5

5, EUROVISION
!!!!!!

4, Dagens träning, riktigt bra!! =)
 
3, Blåvitts cupresultat, seger med 6-2!!

2, Snorvalparna i skolan!! =)

1, Har beundrare bland personalen på Konsum, känns oerhört smickrande. Vad mer än att lägga det högst upp på listan kan jag göra ?=)

Paaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0