Hej å hå!

Idag var näst sista dagen på praktiken, det känns måste jag säga! Det som känns är en viss form av vemod. Det är roligt och ha praktik, det man får av eleverna är svårt att hitta i något annat sammanhang.

Idag tränade jag inte, har vilat min fot. I morgon ska jag på att igen. Har kört lite styrkegymnastik idag samt lite rehab övningar för just foten.

KORTISAR:
Adnan tar vara på livets goda stunder.
Hur går det för Festim, är han riktigt frisk än?
Vad är det för likhet med en 6-åring och en Taifspelare? Hörde den härom dagen, katastrof!! ;)
Kör Österdam för mycket stryka iår? Och vem vinner kampen i helgen? ÖIF-IFK Kalmar? Söndag vet vi svaret.
Imon ska Philip vara tillbaka i träning!
Har riktigt stora grejer på gång!!!

Nu sängen.
Paaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0