Struktur och vardag!

Idag smäller det, höstsäsongen börjar. Vi i Nybro kommer sparka igång på allvar. Träning sex dagar i rad, det ska kännas att det har varit semster.
Likväl som att träningen är tillbaka kommer så även mitt bloggande återgå till "normala" uppdateringar! Åtminstone är min förhoppning så.
Semestertiderna har gjort att det har varit lite uppehåll vissa dagar! Bröllop, provträning, sol?, är faktorer som gjort att det inte har varit helt som vanligt! 

Vad har egentligen hänt under semstern?

- Bröllop nämnde jag här ovan, så det har självklart ägt rum. Det är inte jag, men någon inom den närmaste kretsen som har dragit på sig en ring!

- Provträning i Falkenberg, sommarstatus. Gick bra! Vi ses till hösten sa de!

- Sol? Tja det vet ifan, nog för att jag lyser där jag går, men så mycket sol har det inte varit. Skönt att pigment inte är en bristvara i min kropp.

- Sverige tog en bronspeng i VM!

- Inga våfflor har gräddats, skatteverket arbetar slött under semesterperioden (eller alltid?) så inga papper klara. Ringt som tusan, men alla handläggare är "upptagna", skiner solen i Stockholm???

- Måste ju skriva att jag har tränat en del, ifall nu någon skulle undra!!

- I övrigt väldigt lugnt, Lessebo står stadigt kvar och det är jag väldigt tacksam för!

Nu blir det att ringa igen. Ikväll kommer det kanske en rapport om hur träningen gick? Om jag inte i stannar i obygden Emmaboda dvs. Vi får se!

Paaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0