Söndag söndag söndag!

Värmebölja och bloggtorka!

Igår var man på sjön och drog upp några fiskar, "sjön suger" kan man säga! För fy satiken vad trött jag blev igår eftermiddag. Låg och kollade på Gefle-GAIS, GAIS lyckades göra 3 baljor på Hugosson och jag lyckades inte hålla ögonen öppna under hela matchen. Hade det att göra med sjön eller var det matchen? Tja, det låter vi vara osagt!!

Idag ska vi åka till stan en sväng. Ska bjuda på käk, undra vad det blir? Korv på Maxi eller någon fin restaurang? Eller blir det något mellanting? Det återstår att se.

Det är dock med en bitterljuv känsla jag åker iväg, Sverige spelar ju kl 1. Men en radiomatch är väldigt underskattat, eller det är åtminstone bättre än inget!!

Jag har förövrigt sett de 3 inledande matcherna, hoppas de vinner utan min "närvaro". Eller jag är ju alltid med dem. (precis som East-front är för Öster)

Rickard Sjöberg använder mitt uttryck i "hans" nya TV-program, paaaaaa återseende sa han! Jag väljer att avsluta på ungefär samma vis....

Paaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0