Tacos!

Jag gjorde som Therese Alshammar nyss, tog en extra tacos alltså! Idag var de TT som stod på menyn, (TT= Tompa tacos) mycket fint. Perfekt mat att sjunka ner i soffan med, samtidigt som de spelas handboll på televisionen. Idag med sämre kvalité än tidigare dagar tycker jag. Eller försvarat lirar bra, men framåt ger de bara den Argentinske målvakten självförtroende!

Träningen idag var relativt lugn, vi hade en passningsövning. Speluppbyggnad. Efter de en massa avslut, Pontus å Robban kommer ha träningsverk i ryggen imon, de fick vittja nätet många ggr på dagens träning ;)
Den sista övningen var en form av inläggsövning, där alla var delaktiga. Kan väl säga att vi gjorde en godkänd träning idag. Varken mer eller mindre.

Hur har det sett ut i övrga fotbollensvärlden idag då? Tjaaaa...... 
Jag vet att Österdam har kört hårt som tusan, Lessebo likaså. Orrefors har kört ett pass på konstgräset idag med.  
Madesjö herr sägs har varit i OG-hallen, Madesjös damer har kört ett pass på friskis å svettis.
Växjö Norra har kört fys idag, det är bara lite smått å gott jag kan delge er!

Nu ska jag nog kolla på handbollen, det ser ut att bli en förslust. Men allt kan hända i den sporten.
Vi hörs.
Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0