Storartade tankar.



Bilden ovan är ett kort på den bäst inslagna julklappen som fanns i Sverige iår!
Vad jag vill ta fasta på här är egentligen att jag tänker på personen i fråga som måste haft oerhörda problem att få bort det som satt runt foten! Undra hur de såg ut under det inslagna?
Hur som haver, hoppas att de är bra så han kan börja träna snart igen.

Sänder en annan tanke idag, den går raka vägen in till Växjö och I11-området. Där återfinns Österdam, iklädda Citygrosshattar och inventerar. Jag skulle kunna säga att jag tycker ofantligt synd om dem, men jag väljer istället att uttrycka mig på följande sätt: skall man vinna div 1 måste man lära sig att hjälpas åt, ställas på svåra prov och tom inventera. Kom ihåg det när de blåser hårt, hur oerhört bra det är att inventera egenligen. Ni får allt i ett paket.

Nu ska jag ut till morsan å käka lite, umgås och kolla på gamla foton. Diabilder står på dagens schema. Sen är det mycket käk som gäller, så passar er på träningarna nu i veckan gubbs.

Igår kom de finaste godnatt smset från Adnan någonsin. Han beskrev återigen sin tacksamhet att få sitta jämte mig i omklädningsrummet, å sånär smågrät(om man nu kan göra de på sms?) om att vi ska byta platser nu. Stackars pojk, han svor att han skulle göra allt för att vi fortfarnade skulle sitta ihop. 
Vi får väl se.

Paaaa återseende// Empo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0