Snabbis.....

Får det bli, ja ett snabbt inlägg alltså. Det är ju handboll på tv! Nationalsången spelas nu.... Underbart, det är tv-underhållning när den är som bäst!
Idag har vi tränat hårt igen, mycket bra träning. 4 mot 4 spel med en fri gubbe, bra passningar och hjärta gällde här. Sedan var det 2 mot 2. Robban och jag bildade par. Inte målvakts Robban då, de var björklund jag lirade med. Men Robban målvakt var också delaktig, för det var honom vi gjorde alla mål på ';)

Efter träningen så va de upp på gymmet en runda. Jag väljer åter att nämna Plura här, vilken vilja det har vuxit fram efter juluppehållet. Han kör hur hårt som helst, de gläder mig att se! Han kommer att bli ruggig iår!!

Undra va Österdam har kört idag? Troligtvis fys.......Har de sett bollen efter jul?? Speeeeed/Sloooooow???
Seriekollegan IFK Kalmar sägs träna vissa pass i mörker, anledningen är ngt oklar? De jobbar med snacket kanske?
I söderettan tror jag Vittsjö kommer bli riktigt vassa iår. Kom ihåg att jag sa de...

Idag började i ny kurs i skolan, äntligen får jag gå med idrottskläder! Vi har varit i gympahallen å kört lite idag, gutt som fasen. Imon är det teori varvat med praktik! Ska bli skoj =)

Just nu leder Sverige med 3-1! Mattias Andersson STORSPELAR!!!

Paaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0