Sjukstuga

Hårt virke? Ja de kan man ju tro. Men ack, kroppen har gett vika. Här ligger man med täppt näsa, som är värre än den mest igensotade skortsten i sydsverige. Har detta ngt med julcupen att göra? Tror nästan det! Prisutdelare i nästan varje åldersklass, så detta känns aningen som en liten bov i min snuva.
Trots diverse handsprit och tvättande av händer så har jag ändå fått någon basilusk i kroppen!!
Så idag uteblev träningen, jag som nästan aldrig missar en träning! Missade en förra veckan oxå, men detta pga en överraskningsfest för min far (55 år). Horribelt egentligen, men när man har en blind farmor som planerar allt så måste ju nån fixa de praktiska, denna nån råkade av någon anledning vara jag. Så därav en missad träning, innan dess är de nog över ett år sen! Så jag måste säga att de känns! Antar att grabbarna saknar mig, men jag har ju telefontid mellan 20:53-21:09 så jag räknar kallt med några samtal då.

Räknar med att träningen gick som den skulle idag utan min närvaro. Kan tänka mig att Robban tog ett enormt ansvar för att allt skulle fungera till max. Skönt med sådana killar!!
Några likasinnade är svårt att hitta i denna regionen.

Nybro Open knackar på dörren, å på torsdag ska vi lägga in mattan. Ska bli kul att spela i ishallen, även kul för Nybrobefolkningen att spana på boll i ishallen. Vikings brukar ju ha 1200 på sina matcher?! Å jag anatar att de är hallen som drar? Så nu är de bara fritt fram för lite bollbeskådning.

En stor snackis är att IFK Kalmar inte närvarar i Damturneringen, undra hur de hade klarat sig där inne?
Utebliven final på nyårsafton hade man nog inte räknat med! ??
Jaja, de blir nog turnering ändå.

Nu blir det lite dansbandsgung innan småkronorna spelar! Hoppas de vinner över Gitsland!! =)

Paaaa återseende! /// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0