Lördags kväll

Här sitter man å funderar över saker å ting. Finns de ngt å fundera över egentligen? Ja de kan man ju man ju fundera över. Men ngt litet inlägg ska man mäkta så här på kvällskvisten!
Lördag den 8 januari 2011, det är ju en dag som aldrig kommer åter igen, skönt för vissa mindre skönt för andra det är ju så det är bara. Vad menar jag med de egentligen? Ja de är ju ytterligare än fundering! Men varför sitta här och vara gåtfull när man kan skriva om nåt annat egentligen? Ja det är nog mn sista fundering i detta inlägg =)

Dagen idag har varit väldigt lugn, mycket dansband och en del tv-tittande. Det hör inte till vanligheterna, men de har varit skönt måste jag säga. Allt från repris av DBK till hanboll. Så riktigt bra tv som ni förstår!

Under lördagen har även en del gliringar delats ut, på diverse olika forum. Även via sms,brev och djungeltelegraf. Anledning? Jo, empo bjöd inte på nåt när han står i kiosken, å inte på några lotter eller programblad.
Till er som känt er undanskuffade kan jag ju bara säga så här: tänk om jag skulle har bjudit på nåt till alla jag kände i hallen, det skulle betyda en sån minusaffär för Nybro. Och det vill jag ju inte vara med om!! =)
Och eftersom jag har en försäljningsådra i mig så bidrog jag med en hel del i såväl kiosk som lotter och programblad.

Mitt tips inför morgondagen är att vi står som slutsegrare, vem som är finalmotståndare är mindre viktigt. Men om jag ska välja nån ser jag gärna eboda =)

Så dra ert tunga kött till ishallen imon och bevittna skönlir!
Besök våran kiosk, med oerhört stort sortiment. Skruvs kiosk skulle kolla in denna lite och ta efter.
Så det finns inget att klaga på, vi ses där!!

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0