Imorgon är en annan dag.

Idag har jag och Burra varit på stan, hittade jäkla mycket, 5 tröjor och ett par jeans. Väldigt tillfreds med detta, inte varje dag man hittar så mycket. Tror det var den trevliga personalen som lurade mig, men nu är det gjort. Vi får snart bygga ut vårat dockhus om vi ska få plats med alla våra kläder ;)

Efter stadsvistelsen åkte jag till nybbet för att åter göra ett fotbollspass, 3:e denna vecka. Idag hade vi lite teknik, efter de en massa spel. Å vilket spel, mitt lag (en man midre än de andra laget) vann lekande enkelt. Kul som fasen. Rasse snurrade på kanten, ibland så pass att Jalonen fastnade i snövallarna längs planen. Tur att Musa hade med sig isbilen och fick loss honom! =)
Gits var med på andra laget, han blev lite smått frustrerad efter några mål i baken ;)

Imon kommer mitt fotbollsliv ta lite andra vägar än vanligt, imon beger jag mig nämligen till västkusten för att träna i 3 dagar med Falkenbergs FF. En intressant uppgift som jag ser mycket fram emot.
Tors-Lörd, undra när jag var i från Lessebo så länge senast?? ;) Hur som haver, väldigt spännande.
Så ska väl strax gå å lägga mig för att vara pigg imon när jag skall åka. Den röda faran styrs av Tompa imon, han får agera chaufför och stöd, även detta känns skönt.

Så bloggande kanske kommer lysa med sin frånvaro nu fram till Lördagkväll. Hoppas ni kan klara er, rekomenderar er att gå in å läsa Bodakungens tankar (markku.bloggsida.se). Läs österdams nya blogg. (Oifdam.com)
Om Lisa P uppdaterar kan ni även besöka hennes blogg på barran, väl där kan ni ju även spana in Fotbollsbloggen.

Så håll till godo.
Paaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0