Eboda sporthall...

Var jag i igår kväll! Lessebo dominerade till jag kom, då fick jag se 2 mindre bra matcher. Dock ett kryss mot Gullabo, där gullabo var det bättre laget. Den andra matchen förlorade de mot Lindås/Långasjö där Dan Ask stod som segerskytt, ni hör hur illa de låter. Såg jag väljer att stanna där.

De vann ändå gruppen och kommer spela slutspel imon. Då kommer man sitta där med en kopp kaffe i handen.
idag har Sanna och jag tränat lite teknik, de gick bra. Nu blir det handboll ikväll, stora förväntningar på herrarna idag. Hoppas de får igång anfallet bättre idag än var de sist. Även försvaret var lite krampaktigt bitvis, Källman Jernemyr å Karlsson kommer att styra upp det ikväll.

Tror att gubbarna i laget tar vara på helgen, en del skulle på Open-festen andra gör nog som mig, kollar på handbollen. Jag sänder en tanke till alla och hoppas att de har en skön lördag. På måndag är vi på att igen.

Paaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Lundmark

Håll koll på VGIF, vilket gäng! Speciellt #11, han är något alldeles extra!

2011-01-15 @ 17:56:21
Postat av: Empo

Honom har jag sett förr ;) Fantastisk!!

2011-01-15 @ 22:55:09
Postat av: Lundmark

Blev inget vidare lir dock :D

2011-01-17 @ 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0