Alla jävla tekniska prylar kan fara åt Hovmantorp (helvetet).....

Har försökt å koppla in det nya modemet idag, allt låter så himla enkelt när man pratar med diverse telefonörer. Men just telefonen var de bristande i dagens inkoppling. Den ville fan inte funka. Vi har allt genom Telia. Bredband,TV och telefoni. Å Tompa hade beställt något nytt som jag var tvungen att koppla in. För den tekniska sidan är väl inget han kan stoltsera med precis, inte en annan heller för den delen. Men jag åker alltid på de ändå.
Hur som haver, hur gick det till slut då?
Jo, vi fick ringa till Telia och fråga vad fan som var fel....
Det visade sig att telefonin inte skulle sättas igång förrän imorgon torsdag. Helt jävla otroligt, att inte de stod med nånstans i alla de papperna som var med i kartongen. Men det var ju skönt att det inte var fel på mina tekniska frädigheter denna gång iaf......

Fick lugna ner mig med ett avsnitt av dansbandsbrudar, nu är man på banan igen.
Kvällen kommer att erbjuda en resa, jag väljer därför att beskriva den på samma sätt som ett visst program på fredagskvällarna.

En liten På Spåret fråga, Vart är jag på väg?

10p, jag lämnar Paradiset och reser mot mindre vackert ställe, flicknamn i ortens första del, andra delen kan man koppla samman med våran elektriker i laget. Jakob Johansson, hans bostadsort. 

8p behövs knappt men iaf, Orten är känd för bla en stor tidningsreporter, även för alla volvo bilar som är parkerade vid deras station.

6p, EB

Paaaa återseende// Empo


Kommentarer
Postat av: Nygren

Chansar väl på Emmaboda :) Då Emma är ett kvinnligt förnamn och Jakob Johansson är född och uppvuxen i Boda där även Markku Ahonen residerar :)

2011-01-27 @ 10:25:19
Postat av: Empo

10 friska p! =) imponerande!! ;)

2011-01-27 @ 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0