En träningsfri onsdag!

Det är onsdag och vi är träningsfria! Skönt för kroppen, det är helt perfekt att få en dag precis mitt i veckan (är det verkligen mitt i?) att ha lite fritt.
Men idag har jag faktiskt rört på mig lite iaf. Stött kula med "barnen", vissa tål ju inte att höra ordet barn, de är ju vuxna vid 13-15 års ålder(a just det). Förutom detta min morgongymnastik, så det känns rätt bra i kroppen idag måste jag säga!

Jag har fått lära mig ett nytt ord idag, eller snarare en förkortning, HB. Vad är det? Jo det finns ju redan många benämningar med bokstäverna HB, exempelvis högerback och hembränt. Denna förkortning skulle visa sig vara något helt annat. Om man tar bokstaven H skulle den stå för ordet Hot på engelska, B:et står för boy och vi fick sammanslagningen HotBoy. Nu ska jag ju inte avslöja i vilket sammanhang denna förkortning har förekommit, så jag väljer att lämna ämnet men hoppas att ni har tagit det till er och börjar använda det flitigt i er vardag!!! ;)

Senare blir det att spana på Lessebos träning, tror faktiskt att jag ska röra på mig lite samtidigt.

Glädjande ting:
*Robban rörde på sig igår, dvs han var ute å sprang en sväng. Hoppas han kan medverka nästa helg!
*De visar sammandrag utav friidrotts-VM varje kväll. Undra vem som var på omslaget idag?
*Tompa klarar sig bra nu när jag har flyttat! Och jag med för den delen! Jag är ju hemma en del och vi pratar ju minst 7 ggr i telefon varje dag;)

En sak jag undrar över är:
När ska Internetsidan Barometern uppdatera David Wingbergs ålder egentligen?
Så länge jag har varit en besökare på deras hemsida så har herr Winberg alltid varit 34 år. Jag har då iaf blivit äldre! Hur är det med Winberg egentligen?'

De var väl de jag ville ha sagt!!



Paaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0