Ahonen funderar...

Å det luktar bränt hela vägen hem till Lessebo. Ligger vinden på eller är det vindstilla, ska ut å känna efter!!
Vi lägger den gamla mannen åt sidan och pratar om nåt annat i stället. Hoppas förresten att vi ska se IFK Kalmar-Öster när det dras ihop till match??

Idag är det förberdelser som gäller, imon smäller det. Våfflor skall gräddas, som till den som känner sig manad och inte har lagt på sig allt för mycket i sommar är hjärtligt välkommen, då menar jag verkligen hjärtligt välkommen till "våffelstugan" i Lessebo. Vackert beläget i det bildsköna Intaget. Där kan man sitta och avnjuta en frasig våffla, kaffe, the och glass om så önskas! Jag hoppas på många besökare!!

Nu ska jag in till stan och handla lite! City gross står med öppna armar idag. Sen ska det bäras lite bord och bänkar, sen skall allt vara klart!!

Träning ikväll, eller rehab rättare sagt, nåt skit i vaden. Hoppas på spel till helgen, Dave skadade sig igår på träningen och Gus går med samma symtom som mig! Ajajaj, sjukstuga i Nybban!

Berg fixade biljett till Fotbollsgalan senare i höst! Det känns trevligt så här någon månad innan, hur ska det då kännas när kvällen är kommen? Ja det är frågan!!

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0