Nyårsafton och allt vad det innebär!

Uppe med tuppen idag igen, de är nog den 345 gången detta året. Iväg å spela cup i Kalmar.
Massa lyckönskningar från olika håll, men idag hjälpte de föga. 3:a i gruppen, där det var 1:an å 2:an som avancerade till Final.
Första matchen vann vi mot Färjestaden med 5-0. Andra 1-1 mot Berga och sista 1-3 förlust mot värsta tänkbara motståndre Lindsdal. Vi stannar alltså på 4 poäng och blir därmed 3:a i gruppen. Vi får snällt packa in oss i bilarna för att bege oss hemåt.
Därmed uteblir allt nyårsfirande, allt gick i spillror i och med detta. De får i stället bli sofflocket å kolla på småkronorna, om man nu kan kalla dem så? De är väl nästan 2 meter å väger 100 kg allihop.
Stötte på lite olika slags männsikor på turenringen, bla Jörgen och Anton, trevligt att se dem!
Stötte även på en likasinnad, Lisa Pettersson! Hon satt där å beskådade eländet, icke ombytt? Varför kan man ju ifrågasätta.? Men men, vi diskuterade en mängd saker, hon gav mig smarta råd å tips om hur jag skall utveckla bloggen. Mkt tacksam för detta, då hon är ett renodlat pross i denna internetvärld!

Nu ska jag sätta mig ner och lyssna på lite dansband. Så de blir nåt bra av den här dagen! =)
Vill ni mig nåt är de bara att ringa, en del bruka ju göra de å undra när nästa uppdatering blir. 0761400866!

Vill passa på att önska alla ett Gott Nytt år, ta de lugnt med raketerna och brännvinet.
Paaaaaaaaaaa återseende! // Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0