Något som slog mig!

En sak kom jag och tänka på vid frukostbordet. Jag kom väl egentligen på mer än en sak, men inte av värde och ta upp här! Hur som haver, de jag kom och tänka på var att om vi säger att man har körtelfeber som exempel?
Slår ihop de med att man sitter i 13 minus och tar emot entrépengar, de skulle jag kalla en märklig situation och aningen felvärderat. Lägger man även till en ytterligare faktor och inte vilken som helst, att man sitter och tar betalt för dem som ska gå in och kolla på Vikings match nu i onsdags.(utan halsduk)  Är detta inte en liten felprioritering?
Personen i fråga som vanligtvis bär halsduk mitt i sommaren, borde han inte vara hemma under ett lakan och få varm soppa serverad precis som vanligt? Eller varm Cola kanske???
Ja jag säger då de (precis som siw malmqvist sjöng nån gång under 60-talet) att mkt ska man vara med om!
Jag väljer för personens eget bästa att hålla honom anonym, avslöjar dock att det är en han!

Med detta sagt så kan dagen fortlöpa, dels med lite skidor och annat smått och gott på fm. Efter de blir de nog en runda i skogen ( ska inte plocka svamp Jalonen så du kan vara lugn) Och som extra krydda på moset ikväll är det ju final i Dansbandskapen! Det går inte att missa.

Så mitt råd till er idag, bjud hem nära å kära och bänka er kl 20:00 för då jävlar smäller de!
Jag kommer vara med, hela Lessebo kommer vara med, hela Bromölla kommer vara med, ja ta mig fan hela Sverige kommer vara med!
Nu kör vi!!!!

pssssst: de sägs att Philip är mäkta nöjd med att handbollsdamerna tog sin tredje raka i gruppen igår! OTROLIGT!!!!

Over and out// Empo


Kommentarer
Postat av: Phille

Inte sett en minut lillrydan!

2010-12-11 @ 12:04:45
Postat av: sanin

asså empo du o ditt dansband haha de e katastrofa fan:) Lyssna på safet om ni vill vara taggade till träning/match de hjälpte mig iaf:)

2010-12-11 @ 16:02:52
Postat av: Empo

Philip lägg av!

De gläder mig att sådana stroheter som Sanin läser hörnan ;)

Safet är förbi, kommer aldrig mer spelas :)

2010-12-11 @ 17:56:15
Postat av: sanin

Klart man läser sånt:) äntligen nått nytt i Nybro:)

de där va taskigt empo:( Safet va Kungen i omklädningsrummet:)

2010-12-11 @ 19:03:15
Postat av: Empo

Tack :)

Safet ska spelas ihop med Sanin, ingen Sanin ingen safet =) så de upp till dig när den ska spelas i omklädningsrummet igen ;) Bryt kontraktet å kom tillbaka!!

2010-12-11 @ 19:21:57
Postat av: sanin

hehe okej, då får ja väl komma ner nångång o sätta på låtjäveln:) hehe ja bryter den imon empoo:)

2010-12-11 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0