Inställd träning=träning

Gubbar!! Jag vet att ni saknar mig idag! Men ni får hålla ut tills fredag, då ses vi igen.
Dagens träning är inställd, brist på lokal och att vädret inte är med oss är de 2 avgörande faktorerna!!
Trots att den är intställd så kan vi alla, var och en på sitt vis träna på hemmaplan! På med snöskorna å ut i snön en sväng! De som inte dödar de härdar!
Snackade med Philip nyss, han skulle ut en runda efter damhandbollen! Bra Philip!! =)
Jag själv ska ut på en tur nu, efter de lite styrka, sen lite lek med boll!!

Kapten Dave har haft mycket att göra på Bending idag, så ta de lugnt i snön Dave. Du får inte slita ut dig innan jul! Då jag vet att du står inför flera hedersamma uppdrag som jultomte i flertalet hem i Örsjö!

På tal om jul, det är inte långt kvar nu! Fint de, jag är en traditionsmänniska av rang. Jag älskar alla julklappar å all mat. (jag m.f i laget)

Lägger upp en fin bild på alla barn i Lessebos fotbollskola! 
Någon anledning till detta är väl inte självklar, mer än att de är underbara barn och att jag har fått sms om att de vill se mig på bild med. Väljer att ta en på avstånd. Håll tillgodo! =)

Trevlig kväll//Empo


Kommentarer
Postat av: Anonym

e detta blogg om nybro eller om lessebo? tycker de e mer bilder på lessebo än nybro if

2010-12-15 @ 19:09:58
Postat av: Empo

Om du är ute efter att bara läsa om Nybro IF hänvisar jag dig till Nybro IF bloggen. Där de inriktar sig bara på Nybro IF. Av namnet att döma på denna blogg, alltså empoo, kan man ju underförstått förstå att de enbart inte kommer handla om Nybro.

Detta påtalade jag i mitt första inlägg.

Lessebo är vackert, därav bilderna!!!

De finns många vackra Nybrobilder oxå, särskilt den på Robban!

2010-12-15 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0