Helgen som gick och dagen idag!



2 stycken bilder som får beskriva helgen!

Bild nr 1 är en bild som man kan diskutera, vem är mannen med nr 20 på ryggen?
Jag tycker mig åtminstone känna igen denna ryggtavla!! Fel färger och ränder på tröjan?
Bild nr 2 är vårat lyxåk från 1987(lyxmodell) huven är uppe å Gits ligger där i nånstans, lyckligtvis kom han därifrån så vi kunde genomföra dagens träning!
En träning som innehöll en styrkebana och en del spel! En mycket bra träning med härlig fart i.

Jag har ju skrivit om personer jag saknar här på bloggen! Och jag fortsätter väl på den inslagna vägen, dock med en liten ändring.
En som jag trodde jag skulle sakna men som jag inte har behövt (än) är Daniel mannen myten legenden Holm, anledning? Jo, Danne har nästan högst närvaro av alla på träningarna!! Är det han som saknar oss? Eller kollar han in slagkraftiga övningar att ta med sig till KAIF ;)? Jag tycker iaf att de är roligt att se Danne där, idag gjorde han en massa nytta med, han sopade igen våra hoppspår i sandgropen. Fantastiskt!!

En annan myt är ju Pontus Nilsson, är han en myt eller är han född legend? Låter de vara osagt. Men Nybro och Pontus har ett litet dilemma, vi lyckas inte komma på ngt slagkraftigt smeknamn. De snackades en del, och det namn som föll de flesta i smaken var PLURA! ("han har ju rökt lite å så, men vad gör de?"/Nilsson)
Så undra om de blir de? Har ni kära bloggläsare några förslag??

Avslutningsvis ska jag passa på att berätta att jag har fått en förfrågan. Och inte vad som helst, nämligen att skriva ett utav bidragen till nästa års dansbandskamp. Några program innan finalen blir de kvarvarande lagen tilldelade en nyskriven låt som olika personer har skrivit. Så till nästa år kan de vara mitt bidrag som ett utav de kvarvarande banden får sjunga.
EN STOR ÄRA!!!

Nu blir det lite skolarbete. Paaaa återseende!! // Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0