Då var de dags igen!

Nytt inlägg, nya möjligheter till storsinta tankar!!
Dagen igår var rätt va rätt lugn fram tills att man skall åka tåget till träningen.
Men som vi alla vet så är SJ (satans järnvägar) inte medvetna om att de normalt sett råder bitande kyla och snö i DECEMBER månad. Så självklart var tåget försenat!
Inget att gråta om egentligen, om de nu inte hade varit för att de tåget normalt sätt är synkat så att man precis hinner i tid till träning!
Men vad gör de?? Man har ju VÄRLDENS ÖDMJUKASTE i herr Erik Kågestad! Han tar sin röda sportbil och kör mig ner till nybbet, och ytterligare en träning är räddad! Kanon Erik mkt stort! Han stannade dessutom kvar och tittade lite på träningen. Festim tyckte att trion bestående av ödmjukhet var samlad. Sköt att vi kan vara fulltaliga nån gång ;)
Väl på träning så var de mkt lir med blandade resultat. Jag visade ytterligare en träning (vilken i ordningen är de nu?) att jag inte längre ska hålla till i kvartetten längst bak i plan, då de bara smäll bakom Robban Håkansson  i målet gång på gång. (3 gånger iaf) Hörde nånstans att han hade ont i ryggen efteråt, de tär på en målvakt att böja sig ner och plocka upp bollen ur nät varje gång den har gått in. 
 
Fotbollsfamiljen verkade tillsynes vara nöjda med att de stundade helg!!! Undra vad alla skall göra!??
Jag själv ska ut å fira min gamla mor nu som fyller 100, nja iaf 44! Ingen ålder på en häst som farfar hade sagt.

Fredagskvällen hade mer att bjuda på, men eftersom att jag anser detta inte vara mer än nämnvärt så låter jag det stanna på ytan!
En trogen bloggläsare i Anton Svensson vet precis vad jag pratar om.
Så detta får väl avsluta dagens, eller man vet ju aldrig, kanske dunkar in ett par kalasbilder i em!! =)
Men om inte, en trevlig lördag och paaa återseende! // Empo

Kommentarer
Postat av: Julfirare

Hade du vågat hade du fått vara med på ett parti sequens... Bosse o du kunde dykt upp (eller va det hos Alexander Bard du va!!) Tomten kom oxå, alla hade tydligen varit snälla...

2010-12-20 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0