Vi som var där!

Fick bevittna ett utev årets vackraste mål! Signerat Daniel Ahonen, med en "tvåfotare" 2 snurrfinter och ett kliniskt avslut i målvaktens vänstra hörn såg han till att Lindsdal tog ledningen med 3-0 i matchen hemma mot Ljungby igår. Ett 3:e mål som skulle visa sig vara väldigt avgörande!
Lindsdals 2 första fullträffar stod Anton Arvidsson för!


Med tanke på att Ljungby bara lyckades göra 2 så vann ju Lindsdal med just siffrorna 3-2! Enkel matematik om man kommer från Lindsdal.
Alla vi som var på plats kan nog hålla emd om att det var med andan i halsen de fick med sig sina 3 p från denna match. (eller alla ser ju fotboll olika) ;)
Men det spelar ingen roll hur man vinner, bara man gör det!!

Som sagt, det var ett helt fantastiskt mål, utan att se hans far i just samma sekvens som målet gjordes kan jag tro att han stod och smålog, vilken far hade inte gjort det liksom? =)
Jag skrev ett lite ironiskt mess till herr Ahonen och beklagade att han hade lagt ner bloggen. Fick till svar: Den startas upp ikväll ;)

Jag tror Markku håller sig borta ett tag till faktiskt, allas påtryckningar om att han skall börja igen och att oddsen är låga på att han ska göra det håller nog den "halvtjurige" finnen borta ett tag till!
Jag kan iaf säga att jag saknar hans inlägg!!

Nu måste jag åka till träningen, anatar att det är mycket särskrivet och väldigt mycket som är osammanhängande här ovan, ni får då har överseende och tänka på att detta inlägg tog endast 2 min och 37 sek att skriva!!

Vi tar det så!

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0