Nytt smeknamn?

Idag frågar Kolaj mig hur f*n man kan komma på något att skriva om varje dag? Ja det är ju frågan egentligen! Men så är det, det är väl lite form av ordbajseri som det heter inom skolans väggar.
Idag tänker jag dock inte ordbajsa speciellt mycket, tiden finns inte ikväll så jag kommer fatta mig väldit kort.

Det jag tänker nämna idag handlar om 2 nya förmågor som får visa upp sig med oss i a-truppen denna vecka!
Kalle (Nicklas?) Winsth och Egil Andersson. Egil var med oss vid ett par tillfällen redan förra säsongen, så hans förmoger visste vi redan om lite. Väldigt goda ska sägas. Men jag väljer att rikta ord och bild mot Kalle, eller ska jag säga Nicklas? Det var de namn Gits sa till honom hela träning, klokt gjort ändå, då slapp vi ju hålla rade på 2 Kalle, vi har ju våran alla Kalle F i truppen med ;)

Kalle W, född 1996, bara det är ju underbart, fåglarna berättade att pojkalun var lite nervig innan, men när träningen väl brakade igång kunde man inte se det minste tecken utav detta. En fantastisk fotbollsspelare som skall bli kul att följa. 
De ska va med oss denna vecka, något som behövs då det råder sjukstuga i laget....

Balo vill ha ett nytt smeknamn igen, hans nuvarande liknar en i någon barnfilm??

Nu måste jag ner till tåget 20:06 kommer chefen.

Paaaa återseende// Empo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0