Jobb!

Idag har jag jobbat till 12, efter de körde jag in Farbor och Mona till Växjö/Öjaby, de ska till varmare breddgrader. Inte avundsjuk de minsta!! ;) JO fy satan! Och i morgon åker våran sportvhef i väg, fan va alla åker!
Efter Öjaby körde jag till sjukhuset och hämtade min gamla farmor, ingen fara på taket där inte. Det är mycket krut i den demaen, det vill jag lova!!
Ikväll blir det lite hockey/fotboll hos Freddy Fånge, om jag nu får tummen ur röven och åker dit. Måste äta först bara, annar är jag nog grinig, det vill de inte vara med om i onödan! Så klara bud därifrån, ät innan du kommer lujävel. Kan de bli mer solklart?
Så är det med att, vi säger hej och tack och såsmåningom God Natt..
Paaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0