Tisdag

Har haft en del att bjuda på, skola, träning och nu handboll.
Skall fatta mig realtivt kort.
Mycket lek i skolan idag, man blir "barn" på nytt ;) riktigt härligt.
I nybro var det gott tugg, Adnan hittade inte sin mössa nu när han skulle gå hem så han fällde en tår. Man fick då agera stöd direkt till den lille pojken.
Resan hem var väldigt lugn, bara 100 km/h.

Har sett att Bonnlurken Oscar Carlsson har tittat in i min blogg. Det är ju ganska hedrande ändå!
Ska nog dra ett inlägg om denne mytomspunne man inom snar framtid. För här har vi bloggmaterial när den är som bäst!!

Idag vill jag passa på att skicka ett STORT grattis till Rävemåla, Sveriges framsida. Anton Svensson fyller 22 år. Hoppas han får en bra dag där ute bland hönsen.

Avslutningsvis kan jag berätta att det är mycket rea i Nybro, värt att ta en svängom i butikerna!!
Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0