Allting har en början och så även ett slut !

Med den rubriken vill jag har sagt följande:
Jag gör en Markku Ahonen! Slutar blogga dvs, men till skillnad från han som är större än "Boda Kurre" så kommer jag nog inte "komma" tillbaka!

Jag säger som Ljuholt, ett beslut som tagits de senaste dygnen, men tanken har funnits där betydligt längre tid än så!

Ska man göra något som måste man göra det helhjärtat, åtminstone funkar jag så!
Energin för att skriva inlägg varje dag finns inte. Då kan man lika gärna lägga av!
Det ska vara ngt folk kan följa kontinuerligt och inte som att spela på lyckohjulen på Liseberg!

Har funderingar på att sätta mig in i Twitter-världen, det känns som ett forum som är lagom "stort" för herr Andersson!
Korta och raka texter är mer min melodi, åtminstone tror jag det!

Ett avslöjande till er som har tänkt/hakat upp er/undrat varför i helvete jag skriver så, kommer här en förklaring.

Paaaaaaa återseende har varit något så ologiskt och smått ironiskt sätt att avsluta mina inlägg med, det har ju blivit mer eller mindre "mitt" uttryck! Så av den enkla anledningen har det blivit så.
Paaaaa återhörande vore ju aningen mer logiskt och korrekt!
Men vilken värd är korrekt egentligen?

Så jag tar tillfälle i akt både "säga" och skriva det en sista gång!

Paaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0