Ålderns höst!

Det kan jag inte skriva om idag, med tanke på att jag inte är så gammal än. Men visst, åren trillar ju på även för en annan! ;)

Jag ska berätta en sak för er där ute!

Det var med ett stort jävla vemod man avslutade säsongen igår. Visserligen vann vi med 2-1 men på det stora hela så var det ganska jobbigt! Det är alltid så, man brinner för fotbollen och matcher är det roligaste man kan utöva! 

Nu är serien slut och denna säsongen har gått oerhört fort. Vi slutade på en godkänd 5:e plats, det är faktiskt godkänt, åtminstone om man har lyssnat på de "seriösa tipparna".
Men idag den 2:a oktober kan vi konstatera att de seriösa tipparna hade fel, vi åkte inte ur div 3, istället står vi med stadiga fötter i tabellens mittenskikt. Och om man är som jag, dvs positiv lovar det gott inför nästkommande år i div 3.

Jag har faktiskt oerhört svårt för att printa ner orden här idag, som jag beskrev ovan är det mycket vemod.
Av en rätt så enkel aspekt, ett avslut på en säsong betyder ofta ett avslut mellan oss killar också. Det är ju faktiskt en del som slutar utav olika anledningar.
Just de här avsluten har jag svårt med, man umgås mer med killarna än vad man träffar sin egna familj, så ni förstår vilket känslosamt dilemma det blir för oss som är lite blödiga!
Man kommer att sakna många!
Jag ska vid ett senare tillfälle beskriva och klargöra hur säsongen har varit i stort som smått!

Veckan som stundar kommer att innehålla provträningar och mycket jobb. Härligt Härligt! Glöm inte att gissa platsen, fina priser utlovas!!

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0