Utveckling

Tackar de damlag som lämnade kvar en fotboll vid min chaufförs bil idag. De bidrar till min forsatta fotbollsutveckling, känns mycket bra. För jag tog ju med den hem ;). Men sen vet jag hur det kan vara i vissa föreningar runt den ekonomiska frågan, så om nåt damlag i emmaboda trakten känner sig träffade så får ni gärna höra av er! (Har mina aningar om vilket lag det var)

Lugn söndag. Nu sitter man här med Danne och inväntar Kaggen, som för övrigt skötte maskineriet i dagens DERBYMATCH! Skruv vann matchen med 4-1. Motståndare var Kosta för er som inte vet.
Matchen spelades i Eboda, lagen hade en halvlek var kan man säga. Skruv förvaltade sina chanser bäst kan man säga.

Strax börjar Wallander.
Imon träning, skööönt!

Paaaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0