Matvrak och Dominant!

 Vem är matvraket?

Tanken var att det skulle legat med en film på en dominant här idag!
Tyvärr funkade det inte att lägga in den, men det ska jag fixa på nåt vis i veckan!
Filmen innehåller en helt magisk fotbollsspelare, ingen mindre än Festim Paso. Han fick förfrågan om att spela match med Madesjö idag och självklart tog han chansen. Jag, Erik och Danne H åkte dit för att kolla in honom. Och som han gjorde de! Mål direkt från hörna, eller det tog en Lindåsspelare i mål, men en oerhört stark prestation i alla fall!
Han gjorde allt i från att hämta snus till att sätta stopp för motståndarnas anfall! Som sagt, en oerhörd prestation!!
Mer info kommer komma när filmen är på plats, så Festim kan pusta ut ett par dagar till.

En annan match som jag har beskådat i dag var en på förhand het match, men som senare skulle visa sig vara ett riktigt sömnpiller! Eller den innehöll mycket mål men spelet hade mer att önska. Matchen jag pratar om är självklart den mellan Öster-IFK Kalmar. Öster vann matchen med 4-0! Siffrorna speglar inte matchen precis. Glädjande var att jag fick se en utav min favoritspelare, Ann Arvidsson!! En annan glädjande sak var att se Elin Medin idag, hon var riktigt pigg.
Men som sagt matchen hade mer att önska! Mannen på bilden blev så hungrig så vi gick innan slutsignalen!! ;)

Nu är det BINGOLOTTO!!!
Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0