Måndag

Finns det nåt att säga om denna dag så här långt? Tja, jag har varit och handlat lite glas till mina kära föräldrar. Inget märkvärdigt, men alltid kul med en glasrunda.
Nu ska jag ut å träna lite, skönt att få känna på lädret lite! Speciellt nu när man har gått småskadad en längre tid! Minigits gamla passningsanordning kommer väl till pass i dag på smedgatan 13. Gör även kommunen en tjänst, de kommer slippa köra med mossrivaren här till sommaren. Det var farfars tips till alla förr om världen, hur man skötte en gräsmatta på bästa sätt. Släpp ut ett gäng luar och spring på den ett par ggr i veckan så ska ni se att mossan försvinner. Tänk på de ni gamla!!
Lite senare idag är det dags för träning på åkrahälls konstgräs, undra vad det bjuds på där uppe idag? Bländande spel och skönsång? Det är sånt man aldrig kan veta på förhand.
Det räcker för nu. Senare idag kommer de lite härliga bilder. Så jag säger...
Paaaaaa återssende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0