Knäpp

Idag har vi haft fotbollstunering för eleverna i skolan. Ett lyckat projekt, kul att få göra nånting sånt på sin praktik.
Det är bra att man öppnar upp dörrar för mer idrott i skolan, sen behöver det ju inte bara fotboll som främjas.
Idrotten och hälsan blir mindre och sämre i samhället, de barn som inte är aktiva på fritiden i någon form kommer allt mer efter.
Därför blev jag väldigt glad när jag fick förfrågan om att genomföra en miniturnering.
Mer idrott till barnen och folket!!!

Träningen idag bestod av passningskvadrat och 5 mot 3, efter det var det spel. Det är här rubriken kommer att spela in. Det sa knäpp i foten igen, den har känts bra nu i 4, 5 dagar. Och så idag klev jag snett igen, det känns så hopplöst. Men det är bara att fortsätta med de övningarna jag har, det blir bra. Så är det ju med allt, sen är det många och olika vägar dit. Men bra blir det i alla fall, åtminstone om man vill det.

Nu är det hockey på tvn så jag väljer att stänga ner datorn och säga....
Paaaaaaa återseende// Empo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0