6 dagar med intensivt....

Knappast bloggande i alla fall, det är ju en sak som är säker. Min datornärvaro är ju långt ifrån var den normalt sett är. Inte för att den är skyhög då, men jag brukar hinna med att läsa diverse bloggar och även printa ner nåt strunt själv.
Så det får jag försöka göra nu istället!

Denna vecka har innehållit 6 dagars träning, puuuh tänker en del, och jag är villig att hålla med. Men det ska sägas att man har genomfört passen med en otrolig glädje och en stor lust. Jag talar nog inte bara för mig själv utan för stora delar av truppen. Vi har kört ruggit hårt måste jag säga, svetten har som det så vackert heter, RUNNIT! Kort sagt.

Så det här vi veckan i både stora och korta drag.

Saker som inte undgått mig trots denna enorma träningsdos!!

- Lisa P, IFK Kalmars mittback/mittfältare har blivit allsvensk, hatten av och lycka till. Öster-dam ett steg närmare derbyvinst. Hur blir det med bloggandet måntro?

- Blåvitt slog Falkenberg i cupen!

- Stensson är totalt oduglig på kortspel, sannolikhet och räkna existerar inte!!! Amatör!!!!

- Karlskrona- Bromölla, 7-0!!!

- Kollat en massa bilar, snart bilägare??

Hur ligger landet??

Lessebo
blomstrar, allt är precis som vanligt. Lugnt och fridfullt. Den som leter efter ro i själen borde söka sig hit. Billigt och bra!! =)

Öster-dam har dragit igång med sin träning oxå, på deras blogg går det att läsa: Att de äter blåbär!!! På träning? Tja, jag ver ej!! ;)  

Har agerat vaktmästare i dagarna 2, vilka gröna fingrar man har alltså!!! 

Nehe, bingen!!!

Paaaaa återseende// Empo

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0