Tillbaka i vardagen!

Idag har jag gjort min hemtenta, 2 frågor av 3 är avklarade. Känner mig väldigt nöjd med detta. Inlämning sker på söndag. Så man är ute i god tid känns det som!
Blir nog hemma imon med och filar på fråga 3. Missar ytterligare föreläsningar om mobbing, men ska gå på torsdag. Hoppas jag får tillräckligt med kött på benen för att klara av det som förväntas av en på fredag.

Kl tjugo i 4 åkte vi till nybbet idag, vi skulle runt Hanemåla med diverse grejer. Vi kollade även till konstgräset, det var Gits som spanade, så självklart var planen i träningsskick. Så de blev träning på konstgräset idag, skönt att vara ute och andas lite frisk luft. Skaplig skillnad i jämförelse med OG-hallen.

Det var många trötta ben på träningen idag, även mina egna. Men jag tycker vi genomför passet på ett bra sätt. Alla kör tills svetten lackar, underbart.

Sen var det tillbaka på vickan för lite styrka. Minigits å jag körde på en stund, efter de valde vi att vräka i oss typ 24 mandariner var. Allt för att återställa våra fantastiska kroppar.
Det är en skön liten prick den där Pontus Gitselov, säger som Plura: vi kommer få roligt.
Körde även lite teknik i korridoren, än har han en bit kvar ;)

Nu blir de lite hockeytittande, samt lite span på olika forum. Se om Ahonen har ritat in något finurligt idag? Lisa P likaså? Och en ny bekantskap i bloggkretsar, Örsjös ordförande Petter Wåhlin. Mycket trevlig läsning. Det är vad jag ska roa mig med en tisdagskväll. Go kväll.

Imon är vi på att igen pigga å glada, hoppas att Tommy kan vara på lite bättre humör då!! ;)

Paaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0