Tekniken uteblev

Under gårdagden låg bloggen nere, åtminstone de gånger jag skulle logga in och printa ner nåt. 
Tekniken var alltså inte med mig igår, undra hur ofta den är de egentligen?

Vad hände då under söndagen? Tja, den var förhållandevis lugn. Åtminstone till en början, för senare skulle det visa sig bli något helt annat, fyrverkeri om man så vill. Vad var då detta? Jo, jag åkte med bussen till Vimmerby för att coacha lite innebandy. Kanske var det sista gången man fick det förtroendet? Förlust med 17-8. Därav kommer jag inte lägga någon mer vikt vid att nämna själva matchen i sig. Ska nämna en spelare, för egentligen kan man väl säga att det var han mot Vimmerby. Visst man gör aldrig allt själv, men igår var det så nära man kan komma!!!
Mannen jag pratar om är förstås Daniel Håkansson, div 2 skyttekung. Han stod för 7 utav de 8 målen. Bara det räcker egentligen, men om man ska sätta lite ord på det så kan jag väl utrycka mig med orden, magi, fantastiskt och UNTEBART. Men vad hjälper det när man släpper in 17 i röven? Aja, det var en innebandydag i Lessebos tecken! 
Nu återstår det 3 matcher, och det krävs minst 2 segrar för att ha en rimlig chans för att hålla sig kvar. Upp till bevis, eller upp till Daniel? Ja, jag vet inte!
Skall väl även nämna att han drog lite på smilebanden på kvällen, tyckte mig bestämt känna igen detta! Han bruka se ut så när han har vunnit på tipset, så av minen att döma var han ändå ganska nöjd ;)
Till dagen idag, den har innehållit praktik på högstadieskolan i Lessebo och sedermera träning. 2 saker som passar mig som handen i handsken. Jag kan väl sammanfatta det med att det var 2 lyckade "aktiviteter".

KORTISAR:
Adnan har varit med om massa skador trots sin ringa ålder, bla spräckt ögonbrynen vid 8 års ålder.
Planen är fortfarnde som betong.
Min fot blir bättre.
Sebbe A gjorde 3 mål för Emmaboda igår. För övrigt spelades matchen i och emot Rövarum.
I morgon är det första mars, våren är nära.
Walter Rudolfsson fyller år idag.
Balo dominerade med sitt passningspel idag.
Så kan en fot se ut, antingen till jul eller om man slår många felpass.
Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0