Stukad!

Fotfan, en knäpp i foten å sen var det klart. Högläge i helgen, kan inte vara med i matchen imon. Känns så jävla surt om jagg får uttrycka mig milt.

Gick även miste om en på förhand fantastisk kväll, den skulle innehålla bl.a en beryktad köttfärsås, på spåret och annat tilltugg. Talar förstås om en kväll hos Björklunds, men så blev inte fallet. Nu får jag istället vara hemma i min ensamhet.
Behöverdock inte lira nån musik ikväll, pulsslagen från foten är så pass högljudda sådet överröster allt som kan komma ur en högtalare ikväll.

Finner ingen större inspiration att skriva något mer ikväll. Ni får ha det så pass bra som det går.
Hoppas mitt Nybro vinner imon. Kör hårt...

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: #14

Emiiiiliiiiooo du e juh nästan lika duktig som mig vad gäller skador, vi kan bilda en idrottsskadeklinik med sanna som personalansvarig=D



Krya på dig, förresten vad e de för musik som spelas?

2011-02-18 @ 20:24:47
Postat av: Empo

Ha, då blir man aldrig frisk. ;)

oavsett musik/puls så är det alltid dansband!! =)

2011-02-18 @ 20:40:55
Postat av: Anonym

Men du chilla till dansband låter inge vidare, fråga sanna vad hon har lärt sig för dans idag?=P

2011-02-18 @ 21:01:22
Postat av: empo

kanon! =) haha, det ska jag göra!! =)

2011-02-18 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0