Kalas

Idag har jag varit i skolan en liten stund! Skönt med kort dag.
Efter det gick jag å Philip på stan en runda! Köpte en mängd med presenter till "kalsonglinningen" vi skall dit ikväll å äta honom ur huset, om det nu är möjligt ;)?
Nämde Philips tenta igår, verkar som att ungefär 80% inte fixar tentan, undra om han är en av dem?

Nu i eftermiddag har vi varit i Kosta! Köpte en Ralph Lauren jacka idag, riktigt nöjd med köpet. Idag lurade jag jag Anton S förförsta gången, det känns skönt!

Nu ska Philip å jag åka till Nybban å fira Robban, Östensson ska dit med. Ska bli kul å träffa den gamle stuten. 
Kolla på fotboll å äta tårta ska vi göra, det ska bli riktigt fint. Skyhöga förväntningar  på denna kväll.
Så nu hinns det inte med mer.....

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0