Kaffe å Zlatan

Nu ska jag luta mig tillbaka å kolla på landskampen! Härligt å se Zlatan iklädd den blågula dressen.
Dagen har varit ganska lugn, eller mycket lugn kanske jag ska tillägga.
Gick förbi konsum en runda, där var det polispådrag, det sägs att en och en annan kvin har varit framme. Jag köpte det jag skulle å drog mig mot hemmet! =)

Vi är träningslediga idag, så idag har jag bara kört lite gymnastik. Har fått lite tips utav mingits! mycket bra å ta lärdom av varandra! =)

Vilket mål Elmander gör, oerhört snyggt! =)

KORTISAR:

Lessebo körde några riktigt bra styrkeövningar idag.
Sara H praktiserar på fiket, räknar med mkt rabatt.
Håkansson vann på tipset igen, undra om de blir tacos?
Emmaboda körde backträning igår, ryktas om många möra ben!
Såg en skymt av Ötensson igår, fan va snygg han hade blivit!!
Sanna smygläser bloggen!

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0