Förseningar

Å idag var det inte SJ som stod för dem. Idag var det skolan, gick så länge idag så jag inte hann med Växjöbilen, spinning var passet idag. Jag har dragit på mig blåstället å ska ut och löpa en runda nu, efter det blir det lite styrkegymnastik.

Dagen idag har varit relativt tuff. 2 st redovisningar, men det underlättar när man har goa gubbar runt sig.

Igår var en fantastisk afton, den spenderades i Nybros lite finare områden, Hanemåla.
Robban hade bjudit in till kalas. Vilken grej, helt underbart. Kvällen hade även en fantastisk fotbollsmatch att bjuda på. Hos Robert serverades det fika i mängder, man kunde bla välja på 3 sorters tårtor, olika kakor och kaffe så det räckte och blev över. En helt fantastisk kväll och då har jag inte ens nämnt vilka som var där ens.
Laguppställning igår såg ut så här: Empo, Dave, Tommy P, Rosen, Ingo, Östen, Quist och så födelsedagsbarnet själv. Lägg där till hans föräldrar som gjorde oss sällskap under delar av kvällen. KANON.

Och som om jag inte fått nog så ska jag övernatta hos Björklunds imorgon kväll. Det blir kanon, billigt var det också! Inte mer än 2 lax lovade dem... =)

Som sagt, blåstället är på så det är lika bra att säga hej då! Det gör jag ju aldrig, så jag väljer att använda ett annat sätt....
Paaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer
Postat av: Östensson

Tack Empo att du inte skrev om någon dum kommentar! Haha! Var kul att se er igår!

2011-02-18 @ 00:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0