Fjölebro

Där har jag tillbringat ungefär 2 timmar av min dag idag!
Jag å Kostajesus åkte dit för att spana in dalen!
En bra match tycker jag nog iaf bitvis. Det var en föredetta seriekollega som stod för motståndet, nämligen Myresjö. Mikael Thoréns gamla klubb, hade smskontakt med Hovshagamannen så han fick lite info åtminstone.
Vad hade då hänt i Lindsdal, Fredrik P var tillbaka från sin timeout? Åtminstone lirade han, kaptensbindeln bar han också. I Wittbergs frånvaro? Den hypersnabbe Wittberg deltog inte i dagens match. Andra som deltog var bla Daniel Ahonen. En bra insats från Bodaproduktens sida, det var längesen vi tränade ihop i Hovet nu ;)
Ahonen låg bakom Lindsdals första mål med en väl avägd djupledsboll. Andra målet kom på straff, denna inslagen av lagkaptenen.
Myresjö fick även dem in en boll, en lång frispark som seglade över den "gamle" nybromålvakten Samuel Häggbring. Som utöver detta såg mycket säker ut! Gott mos!!
Slutresultatet skrevs alltså till 2-1!

Hälsade på Markku Ahonen med fru idag, stötte även på Mats Häggbring. Andra igenkänningar var bla några Alstermoare, väljer att inte nämna dem vid namn. Gillar inte att prata om seriemotståndares namn!! ;)
Skall även tillägga en sak om Markku, tkr det är synd att han har slutat blogga. Men man får bita i sura äpplet och gilla läget. Har haft en och en annan sparv i mina öron, men vad det har sagt väljer jag att inte kommentera för tillfället!!

Kvällen har varit rätt ok, har packat till hajken vi ska på imon med klassen! Helt otroligt att man får leka på universitetsnivå, jaja! Så e det med de!

Förresten det är en refug i Nybro som är lite sne, undra varför??
Det här räcker för idag, säger som jag alltid gör,
Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0