Bli ett med ditt ämne!!

Är på god väg att bli detta, som flertalet av er vet så pluggar jag till idrottslärare!
Idag har klassen varit på "minihajk" bestående av eldning, vindskydduppsättning och sist men absolut inte minst, isvaksbad!
Men det var inte vanligt isbad som man "bara" hoppar i en vak! Nej vi skulle gå tills isen brast! Å sen ta oss upp igen. Men jag säger som dansken i klassen, det är mycket adrenalin, så man känner inte att det är kallt! Å det ligger mycket i det faktiskt!!
Det var skoldagen det.

Sen bar det av till Nybro, stressad som tusan. Var i Nybban ungefär kl 16:45. Det var nog första träningen jag var senare än Tommy P ;)
Träningen bestod av kvadratspel och helplanspel! Mitt lag förlorar med 2-0, men jag tycker faktiskt att vi spelade rätt okej ändå. Vi hade en liten skavank i vårat lag, men bara liten! En högerback, en i tänarstaben och det var inte Gits. Det ska väl sägas att denne spelade ruggit bra i första halvlek, men sedan tröt orken lite! Men ändå en fullt godkänd insats!

Nu blir det lite dansband! Behöver det som lite avkoplling nu ikväll, det blir en hård dag imon!

KORTISAR:
Plura-------> BALO!!!!
Idol nästa, snyggemil??
Det sägs att solen alltid lyser i Karlstad, så även i Lessebo.
Robban har sina kalsonger på ett säreget sätt.
Adnan ska börja "styrketräna"
Vladan är kanon! Snorungarna sköter sig alltså!
Vad händer om en hel skolklass vägrar att svara på lärarens frågor?
Hur långt kan Gus springa utan att bli trött??

Paaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0