Bastubad?

Idag har jag haft HLR i skolan, för er som inte vet vad det är ger jag här följande förslag: Ni kan 1, ringa Philip R han vet precis vad det är. 2, Sök på google. 3, som morsan säger i sin avslutande mening på sin telefonsvarare, skit i det bara! =)

Efter skolan åkte jag ut till Öjaby, Växjös framsida om man så vill.
Vad roade vi oss med där då? Ja, allt ifrån tvätta händerna till att spela GRIS. 8-1 slog jag mingits med. 
Minigits och jag har funnit varandra, imon ska vi gå på damfotboll ihop, oerhört spännande.
Vi satte oss även denna dag i bilen för att åka till Nybro, idag var Växjöbilen "fulltaglig", Empo, minigits, Gits och rosen. Härligt, det blir en mångsidig bil som skulle klara av det mesta faktiskt.
Under träningen togs det beslut om att våran match emot Öland inte kommer att genomföras. Anledningen är solklar, planen är som ett betonggolv. Annat datum är inte klubbat än. 

Efter träningen blev det lite bastubad? Eller?? Ja, Jacob kom in i en iskall bastu och ställde den mest befogade fråga denna sidan jul!! Är bastun på???? Philip visste inte vad han skulle göra, men efter en tid fann han sig och började asgarva. Så pass att han tappade båda handduk och tandkräm. Ja du store tid, Jacob Johansson en klass för sig idag!

Längre KORTISAR:
Har röstat på lokalfotbollens största profil idag med, min röst föll på ingen mindre än Mamy Ndaiye.
En riktigt kraftfull och kompetent powerforward.!!!
Det har talats om stora bomber idag, vår seriekonkurrent Oskarshamn sägs ha en rejäl på gång.
En från ett ISkalltLAND kanske? Vi får väl se...!

På Spåret väntar, eller i alla fall den avslutande frågan. Så jag säger...

Paaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0