Barnvakt!

Idag har man haft muntlig examination i motorik! Hur då undrar säkert en del, ja de kan ni få fortsätta med då!
Efter de tog jag bussen ner mot stationen för att sedan sätta mig på ytteligare en buss. Nämligen 4:an ut mot Öjaby och Gitsland. Jag skulle hämta Nybrobilen, skulle även hämta den lille pojken. Väl i Öjaby blev jag välkomnad med öpnna dörrar och en stor portion med mat :) Kanon. Satt där en liten stund, sen tog jag lillpojken, klädde på honom och satte honom i bilen och så styrde vi kosan mot Lessebo.

Man ser på minigits att han trivs i Lessebo, jag menar vem gör inte det liksom!!?? =)
Här har vi lagat mat, eller rättare sagt, jag har gjort de och han har legat i soffan och kollat TV. Det är hårt och ha sportlov tydligen.
Vi har varit på rundtur i samhället, visade b.la fotbollsplanen, där utbröts de skrik. SHIT va fint. Klart som kååvspa, vi är ju i Lessebo svarade jag!

Nu i eftermiddag har vi kollat på skid-sprinten, än så länge går det kanon för Sverige.
Det är nog dags att åka till Nybban nu, lite spinning och skoprovning står på schemat.

Ett litet citat från dagen: Vilket årtionde är Lessebo i egentligen??
Citatet växte fram under en musikstund, kan inte förstå vad han menar med det ;)?

Nu glider vi..... Minigits------->

Paaaaaa återseende// Empo ------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0