Färdig!

Me alla julklappar! Nu ska de bara slås in med! Det är ju det värsta med hela grejen. Inte nog med att man köper, man ska slå in att oxå. Ja du gode gud å sanna mina ord, ett sånt hääärj!

Är sannerligen nöjd med mina inköp, nu återstår det bara å se om mottagarna är likasinnade!
Inte för att det gör nåt, det är ju bytesrätt fram till 10 januari. (på det mesta)
De här med julklappar är ju djävulens påfund egentligen, alla ska ha och ha, å får man inte det största och vräkigaste så är man inte nöjd! (barnakretsen)
Och vilken stress och press det sätts på alla vuxna, vilka krav de ska leva upp till! Det spelar ingen roll vem man är, fattig eller rik, i juletid är alla "lika"!
Men hur har barnen kommit till detta stadiet?
Är det deras fel eller är det de vuxna?
Nog om detta!

Nu är det 100 lag anmälda till årets upplaga av Lessebo JulCup!

Nu ska jag ut på mitt fjärde pass på lika många dagar, man kan inte ligga på latsidan!

Paaaaaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0