Våfflor!!

 Ungefär så här har det sett ut hela dagen, våfflor/kaffe/the och läsk i stora mängder har serverats!
En bra bit över 40 fördes in i statestiken idag, det får ses som ett godkänt resultat första dagen. Med tanke på att våran Jacob "björn" Johansson trodde att det skulle komma 13, så var det ett helt fantastiskt resultat! Men visst, vad vet Jacob ;)?

Trött är man nu, all Tysk/Eng/Svenska flyter runt i huvudet, lägg därtill några liter smet så förstår ni att det simmar rätt bra i hjärnkontoret. Tur det rör på sig nån gång!
Mina språkkunskaper kändes aningen bristfälliga idag, men allt efter det lider kommer jag nog prata flytande Engelska, Tyska och kanske tom Svenska!

Tompa och jag är ett bra team!!!! =)

Nu ska jag bege mig mot e-boda, grillning talas det om! Det är ju alltid välkommet.
På tal om välkommet, det är alla ni där ute också, inte till e-boda, men till våffelstugan, i morgon torsdag har jag öppet från kl 11 fram till lite efter 4.

Imon är det även träning, hoppas kunna röra på mig som vanligt då, Henke skulle mjuka upp mig lite, hoppas det hjälper?

(för den nyfikne, jag har inte ätit någon våffla än)

Så lyfta på er tunga röv så ses vi kanske....
Paaaaaaa återseende// Empo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0