Lättare å blogga vid vinst?

Självklart är svaret, men ganska så tungt i alla fall idag, trött som attan!
Leva och njuta och vinna mot Rydaholm, det är gjort, nu kan vi njuta och leva vidare och se framemot matchen mot Växjö BK (vaknat till, 2 raka i höst)

Vad har en lördagskväll som denna att erbjuda då?
Karl-Oskardagarna snurrar på, det får de göra även utan mig. Känns inte som att det är något för mig. Har varit chaufför in i stället, lugna grabbar (nu iaf).

Nu sitter man och kollar på sommar-krysset, det är inget vidare det heller.
Jag tror jag lutar mig tillbaka, lever och njuter och har vunnit mot Rydaholm.

Imon är det dags för nya våfflor, undra om Tobbe kommer på besök'? Han har snackat en hel del om dessa våfflor ;)
Hoppas på mycket folk, gärna positiva och glada (synonym? hmm) aja, bara det kopmmer folk i alla fall!

Vi tar det så..

Paaaaa återseende// Empo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0